Menu

Cart

Συχνές Ερωτήσεις

Αυτή είναι η πλήρης γκάμα που διαθετετε?
Οχι,  νέοι κωδικοί εισάγονται τακτικά! ΕΠίσης έχουμε πρόσβαση σε πολλών ειδών υλικά που για διάφορους λόγους δεν έχουν μπεί ακόμα στην ιστοσελίδα. Εαν ζητάτε κάτι συγκεκριμένο που δεν βλέπετε στην ιστοσελίδα μας επικοινωνείστε μαζί μας, πιθανότατα να είμαστε σε θέση να σας εξυπηρετήσουμε.
 
Τα περισσότερα προϊόντα σας έχουν περιθώριο παράδοσης 15-20 ημέρες, γιατί τόσο πολύ?
Ο λόγος είναι απλός, γιατί δεν υπάρχουν σε στοκ. Με κάθε παραγγελία προς τους κατασκευαστές το άμεσα διαθέσιμο στόκ θα αυξάνεται. Εξ' άλλου, στις μέρες πρωτοφανούς κρίσης που περνάμε η δέσμευση μεγάλου χρηματικού ποσού σε στοκ είναι επιχειρηματική αυτοκτονία και δυσχεραίνει την ευελιξία μιας επιχείρησης.
 
Η παραγγελία μου όμως θα είναι στα χέρια μου σ'αυτό το διάστημα?
Στη μεγάλη πλειοψηφία των παραγγελιών ναι, έχουν τύχει όμως περιπτώσεις όπου ακόμα και οι κατασκευαστές δεν έχουν απόθεμα όλης της γκάμας τους. Εάν αυτό συμβεί θα ειδοποιηθείτε εγκαίρως.
 
Υπάρχει περίπτωση να πληρώσω για κάτι που ενδεχομένως να μήν παραλάβω?
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η οποιαδήποτε συναλλαγή θα γίνει μόνο εάν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο ή  -αφού παραγγελθεί- έχει παραληφθεί και είναι έτοιμο προς αποστολή στον Πελάτη. Εξάλλου, εαν διαλέξετε πληρωμή με αντικαταβολή είναι και πρακτικά αδύνατον να πάει κάτι στραβά.
 
Για ποιό λόγο να δημιουργήσω λογαριασμό στο site σας? Δεν μπορώ να ψωνίσω αλλιώς?
Η δημιουργία λογαριασμού δεν είναι υποχρεωτική, έχει όμως μερικές ευκολίες μιας και δε θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά, θα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας και θα έχετε ανα πάσα στιγμή το ιστορικό των παραγγελιών σας διαθέσιμο. Ακόμη, μιας και οι παραγγελίες σας θα κρατιούνται σε αρχείο, θα είστε σε θέση να λαμβάνετε μέρος στο εκπτωτικό μας σύστημα και να λαμβάνετε περιοδικά Newsletters με τις νέες μας παραλαβές κλπ. 
 
Εχω στείλει διερευνητικό μύνημα/e-mail και δε μου έχετε απαντήσει, γιατί?
Στις περισσότερες ερωτήσεις απαντάμε εντός 24 ωρών, σπάνια να καθυστερήσουμε παραπάνω.
Είναι όμως πολλές οι φορές όπου η διεύθυνση email του πελάτη δεν είναι σωστή και το email μας γυρίζει πίσω! Παρακαλούμε να βάζετε τη διευθυνσή σας με προσοχή και σωστά γιατι διαφορετικά δεν έχουμε άλλο τρόπο να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
 
Ποιό είναι το εκπτωτικό σύστημα που αναφέρετε?
Στο Adventure Gear πιστεύουμε στις ανταποδοτικές σχέσεις και θέλουμε να βοηθάμε τους φίλους που μας στηρίζουν. Ετσι μόλις το σύνολο των παραγγελιών σας φτάσει το ποσό των 250,00EUR (χωρίς τα έξοδα αποστολής/αντικαταβολής)  δικαιούστε έκπτωση 20% στην επόμενη αγορά σας. Μετά, το σύνολο μηδενίζει κι αρχίζει να ξαναπροστίθεται απ' την αρχή.
 
Γίνεται κάτι καλύτερο σε ομαδικές παραγγελίες?
Ναι. Επικοινωνείστε μαζί μας να συζητήσουμε τις ανάγκες κι επιθυμίες σας και να βρούμε μια αμοιβαία ικανοποιητική λύση.
 
Η αποστολή γίνεται μόνο μέσω courier?
Η χρήση courier εξασφαλίζει ταχύτητα και ασφάλεια με μηδαμινά ακριβότερο κόστος. Αν παρ' όλα αυτά επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο αποστολής επικοινωνείστε μαζί μας. 
 
Μπορώ να επισκεφτώ ή/και να ψωνίσω το κατάστημά σας?
Φυσικά! Εχετε όμως υπόψη ότι το Adventure Gear είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί σαν ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι σαν κατάστημα υποδοχής Πελατών με βιτρίνα κλπ. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει, ακόμα τουλάχιστον, show room όπου θα μπορούσε κανείς να δεί τα προϊόντα.
Εαν παρ' όλα αυτά επιθυμείτε, πολύ ευχαρίστως να γνωριστούμε κι από κοντά, βασική προϋπόθεση όμως η πρότερη επικοινωνία μαζί μας για ραντεβού.
 
Για οποιαδήποτε απορία και ερώτηση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Adventure Gear

T. 210 88 24 402 | F. 210 88 24 455

 

Ωράριο Λειτουργίας:
Καθημερινές 09:30 - 17:30 || Σάββατο 09:30 - 15:00

 

Λέκκα 31 (Σύνταγμα) Αθήνα, Τ.Κ. 10562

Μάθετε τα νέα μας

Like us!?

 

ΣΥΝΔΕΣΗ ή ΕΓΓΡΑΦΗ